Dagen :/

Hej!

Blogga lite förut men nu ska jag blogga lite mer :D
Dagen har varit sådär...
Vid halv 8 på morgonen började jag cykla mot Ebba och då var det en gudde som föjlde efter mej :S
Men när vi kom till stallet borsta jag Hiiiiiildur§§§
Hyrde henne idag :D
Det gick BÄST hon är BÄST! :D:D§§§
Efter jag ridit blev det att hoppa på cyklen och cykla hem :)
Vid ca 1 åkte jag och Annaa till Mon :)
Träffa Pluttis§
sedan lasta vi på curre i transporten för Anna skulle ha han på lektionen :):)
Hade olliwer idag med :D
Red lite barbacka med Zandra&Glimt :D:D
Det var också kul :)
Sedan var det dags att åka tbx till Mon och när vi var klara med Curre där sa jag hejdå och godnatt till plutt§
När jag kom hem såg jag pappa framför grillen och sa att vi skulle få gäster så nu sitter jag här och tråkar :P

Hare bra§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0