Speglen(L)Annaa(L)Runar

Häääääjjj :D
Idag vart det då Elin§ Anna§
Vi var först hos curre :D
Men medans Anna red så badade jag och Eliin
Det var inte jätte kallt men kallt :P
Sen kom annaa och då bada hon meed Curre Elin med :P
Sen var det dags att gå till stallet igen ...
När vi kom tillbaka duscha Annaa Curre :P Sedan fick han äta lite och sen var det dags at gå ut till hagen igen :P
Sen kom Annaas pappa och hämta oss...
Sen vi alla var klara stack vi ner till stan och åt på kebab mästaren :D
GottGott
Men det var jävligt mycket mat asså :O :P
Sedan drog vi till Hemköp för att köpa dricka till mej jag höll på att törsta igen hahah skoja ;P
Sen drog vi till Stadsparken och hade skoj :D:D:D
Sedan drog vi till Donken och köpte glass  :D:D mums mums ;)
Sedan skulle vi hem till mej för jag skulle sova över hos Elin men det blev inte så :P
Orkar inte skriva vf nu :P
Så nu sitter jag framför datan :D
Hade bääst§

Puss hej§






Speglens ögon XD§§ Annaa som hoppar Curre :D§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0