20/3-10

HeeeeHeeeej! :)

Har inte skrivit på ett tag nu ;)
Men nu ska jag det :D
Idag vet jag inte vad jag ska göra :P
Kan inte åka till stallet ingen skjus hem så...
Aja...
Nu sitter jag här och kollar på TV :D:D
Chillar you know XD
kanske ska åka och fixa min blogg :)
Får se...
Men jag vill åka till stallet idag
Ska fråga mamma om någon kan skjusa ut mej innan hon åker och jobbar
Och se om jag kan åka med någon hem :)
men ska ringa Elin och fråga om jag kan åka med henne för hon har stallsjoren
Jag vet inte hur det stavas men men
Orkar inte skriva mer nu!

Hare bra! :)

PussHejj/Matiildaa♥


Blir en bild på min älskade Jill! :)<33 SAKNAR DEJ PULLAN! :*§§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0