Dagen ;)

Jag skrev lite förut men nu ska jag skriva mer :)
Jag ska skriva om min dag ;)
Vakna av att rörmokarn ringde på dörren vid ca halv 8 -.-
Min bror var uppe.. men NEH visst kunde inte han öppnat så jag fick sova! ;@
Aja Va sjuk igår och fick va hemma idag med :)
Min bror fyllde 19 igår...
Utav mej fick han e miljon! ;P
Hahha skoja men han fick av mej : Deo, Parfym, En tröja!
Tur att tyckte om allt jag gav han xd
Hahah sedan var det bara sitta lite vid datan sen mest vid TV ;P!
Men idag ska jag inte göra så mkt...
Ska se LET´S DANCE! :D
Jag hejar mest på claduia :):)
Jag vet inte hur hon stavas men men ;D
Sen tycker jag Molly e bra! :)
Min farmor kommer hit och ska fika med oss i familjen idag fira robin!
Kommer dö så mkt som hon pratar om allt!
Jag får damp för att farmor ska sluta prata och bry sig om mej istället för henne själv då ska man säga:
Farmor jag kommer snart jag ska bara gå ut och slå ner någon med en spade ;S
Då får hon panik och då lyssnar hon på mej ... ;P!
Men sedan när vi pratat klart så säger jag att jag ljög...
Då blir hon helt uppspelt av det och börjar babbla om ngt annat!
Så aja..
Får se om jag överlever ;P!
Hahahhahaha
Aja ni får ha det bra bloggar mer sen! ;)
Kolla headern jag ska ha när jag hittat ngn som kan hjälpa mej :)

PussHejj/Matiildaa♥


Fiiiiin/Fuuuul????? :D:D

Kommentarer
Postat av: Claudia

Claudia* xD

2010-03-16 @ 03:52:20
URL: http://claudiaa.webblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0