Eliiiin(LL)

Hejsan :)

Nu sitter jag här och väntar på Elin :):)<33
Min bror ska ha fest idag så jag får inte va hemma sen -.-
Aja..
Jag lever farmor prata faktist inte så mkt ;P!
Robin fick massa saker ;)
Jah längtar inte till födelsedag så jätte mkt...
Kommer säkert vara sjuk igen...
Jag har varit 3ggr och jag ska fylla 14...
Tänk jag har varit sjuk alla gånger förutom 3... :/
Har varit på akuten 2ggr... -.-
Aja nu släpper vi det och går vidare med det som kommer hända idag :):)
Som sagt jag ska va med Elin :):)
Vi ska nog fixa med våra bloggar :)
Vi ska hem till henne senare med :)
Då ska vi kanske gå till Tina & Jimmy :)
Min moster och hennes kille :):)
Jimmy ska hjälpa mej med min blogg :)
Han e AS DUKTIG på det :)
Så får se vad som händer ;);)
La ju ut en bild på min header igår :)
Hoppas ni tkr den e fiin :D:D
Såg let´s dance igår Claduia var då BÄST! :)
Asså det e en danstävling...
Bara för Willy e söt och ni tkr han e rolig så e det inte det som det går ut på..
Aja ni får tyckte som ni vill :)

Hare bra! :)

PussHejj/Matiildaa♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0