Namnsdag :)

Heeeeeeeeeeeej :D

Nu sitter jag här :P
orkar inte lägga upp några bilder som elin tog igår med min cam xd
men kolla hennes om du vill se mer bilder xd                                           http://onlyeliiinh.blogg.se
aja...
Elin fick då damp hemma hos henne igår när inte salem al fakir vann xd
Hon som vann SÖG!
Hennes röst var lite konstig...
aja...
gjort e gjort nu kommer Sverige ångra sig att hon vann för det blir alltid så att dom kommer på efter vem som egentligen skulle vunnit :S
idag vet jag inte vad jag ska göra bara att jag ska till Olliwer vid 5...
Jag har även namnsdag :)
Matiiiilda you know xdxd
bloggar mer sen kanske elr imorn för min mamma ska ha datan nu :)

Hare bra :)

PussHejj/Matiildaa♥



hahah elin xd


Elin fjortis! ;O hahha


elins ögon! xdxd


Sista bilden blev på mej :) men kolla Elins blogg om du vill se mer xd
Det finns mer bilder men palla lägga upp alla bilder! Det var MÅNGA! xdxd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0