trööött Matilda ;);)

Tjosan :D

Nu har jag vaknat tack vare min bror...
Han kom in och fråga om mamma va hemma...
ååhh jag fick damp...
Så nu e jag AS TRÖTT! xd
Idag blir det att gå till fågelbäret :)
Träffa Sofia lite :D§§
Sedan blir det att åka ut till stallet och hjälpa Mimmi ;)
Hon ska hoppa för vickan :)
Och Carro skulle inte komma ut sa min mamma :D
Så jag skulle hjälpa mimmi lite :)
Sedan klockan 7 ska jag rida lektion (A)
Ska byta så jag ska provrida i den idag (Y)
Japp ;D
Sedan vid halv nio kommer saga till mej vi ska se på ANDRA AVENYN :D
Det äger så alla bara vet :D
Bloggar mer sen om jag hinner :D
Men ni får ha det så bra lägger in 2 bilder en på andra avenyn och den andra på trötta Matilda ;P

PussHejj/Matiildaa♥


 den e inte så stor ;P


Asså OMG Mobba mej inte nu xd ; );)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0