Globeeeeeeen! :D

Heeeeej :D:D

Nu har jag inte bloggat på ett litet tag ;P
Har inte haft tid ;P
Men som ni ser på överskriften ska jag till GLOBEN! :D<3
Andra gången ;P
Men nu ska jag på Horse Show :D:D:D:D<3
Gillas väldigt mkt! :D
Kommer gå med min syster och hennes kompis men kommer sitta i bussen med Madde frey<3
När jag tävla Nobbe gick det inte bra ;P hahah skit tha same ska va med på Diabelli nästa gång :D<3<3
Jag orkar inte blogga så mkt men ni får ha det! :D

PussHejj


Bild från google men jag kommer ta med kamran så kommer lite bilder! :D

Jag är dock as ful men bella är finast!

Pussarpåallasötavännermanhar<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska ju till Globen för tredje gången nu inte andra :)

2010-11-27 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0