Hoppas ni som läser blir glada :D

Hej det var länge sedan :D
Men nu har jag bestämt mej...
Jag ska försöka blogga mer nu :)
Jag har börjat känna för det och jag kommer att lägga ut mkt bilder :D
Men jag tkr att min blogg ser tråkig ut ;P
Så om det är någon som vill hjälpa mej lite med den säg bara till :D
Men jag ska kanske fråga Jimmy om han kan hjälpa mej ;P
Jag vill ha en ny header och ny design :D
Men vi får se hur det blir med det ;D
Men iallafall...
Jag har varit sjuk nu ett bra tag tkr jag..
men det fan min mage och mitt huvud som skapar det :(
Jag har typ ont i huvudet hela tiden :(
Och magen e hopplös...
Men men...
Hoppas gud vet vad han gör...
Dressyren på bella gick as bra tyckte jag men domarj*ävlen är ju fan dum i huvet...
Hon klaga fan på allt!
Hoppas hon inte dömer mer!
Aja livet går vidare..
men nu ska jag gå och duscha och ni får ha det bra !
Slänger upp lite bilder på mej och madde när vi fota :D<33

PussHejj



Jag :)

Madde :D<33

jag :)

så jävla söt madde! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0