It´s a new star on heaven !

Heej :d
Jag orka inte lägga in bilderna från igår ;P
Men shiit tha same ;P
Kommer nån gång :d
Idag har jag inte gjort på mkt :P
Jah har varit i kyrkan vid 10 -.-
Vi hade något så vi sjöng massa låtar men det var sally som hördes mest HAHAH :D<3
Vi sluta kanske runt halv 1... Det börja inte förens 11 :P
Men efter det åkte jag ut för att se på månadshoppningen :D
Men blev inte så mkt titta...
Jah stog och prata med Hanna :) Hon va med och det gick bra i 80 (stilhoppning) men i 1m var bollen trött och bara sprang :P
Men hanna satt kvar Hahhah
men sen gick jag och hanna och carro till cafeterian och satt där i mer än en 1 och bara prata och prata :D
Aja tack för dagen alla! :D
Hare bra !

PussHejj


Älskling Ja´s kom felfri med Johanna idag :) Duktig pojk :D:*<3

Träningsdressyr 21/11-10 På Nobbe :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0