Saga är på besök :D<3

Helllooooo :D:D
Idag har jag piggnat till :D
Så det blev att va med Saga :)
Asså det går inte beskriva hur många ggr Saga sa "jag vet inte"
Asså vi va på stan och hon kunde fan inte bestämma säg över ngt!
Hon skulle köpa farsdag present och jag fråga va hon skulle köpa... Hon sa jag vet inte -.-' hahahah
Och allt jag fråga svara hon jag vet inte!GAAAHH fick fan damp på henne!
Hahah :D
Men när vi skulle hem åkte vi till willys och det blev även skoj där med! :D
Snart e min grillade kyckling som pappa lagat klar! :D mummmmmmmsss :D
men vid 6 är jag och saga vid hallen :D
Kommer ta med mig kameran så kommer bilder ikväll men nu kommer bilder från camen med saga
Så vi ses ikväll ! hare bra!

PussHejj



:)

<3

<3

<3

<3

<3!!

hahah!

Dagens Outfit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0