Rubrik

Hej på er!

Jag vet att jag inte bloggat på ett litet tag ;)
Men igår skulle jag ha gått ut och ätit med mina kusiner från linköping men var tvungen att ta bella :D
Så saga hände med ut och fick testa att rida :)
Hon skritta dock bara en kortis på Amico ;)
Men så fick jag en chock igår... Amico åkte...
Asså karin sa inget om att han skulle åka så jag fick en chock att ulle kom och hämta han det tog bara 3 minuter så va han borta så fick en liten chock..
Aja orkar inte blogga mer ska göra mig i ordning för snart kommer saga :D
Glömde kameran i stallet när saga skulle rida men fick en bild på mobilen som kanske kommer upp nån gång :D
men här kommer iallafall en bild på mej och bellan från igår :D



hahah pappa kom ut med lite mat till mej och saga :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0