Alfons (L)

Heej :)

Nu var det ett tag sen ;)
Men orkar inte blogga så ofta så nu blir det bara ett kort inlägg ;)
Jag bloggar för att jag är sjuk -.-' suck!
Hatar verkligen det!
Hatar min mage asså!
Aja...
I söndags hoppa jag på Alfons månadshoppning :D
Det gick super han var shiiiiit fiiiin!
Men det var bara en sak på banan ;)
När vi skulle komma på 6:an ( ett blått hinder )
så först gick han lite åt sidan sen flög han rätt upp i luften han kändes som en bomb! jag tappa stidbyglarna och han bara springer över hindret ! Fy fan va jag flög asså! Men jag fick tag på stidbyglarna så jag fick kontroll på han innan sjuan kom ganska fort ;)
Hahhaha han är ju bara för söööt! :D
Hahhah men hare bra !
kommer lite bilder :D

pusshejj












(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0