ElinAndersson&MatildaSöderström

Heyyyy :D

Dagen har spenderats med Elin Andersson (L)
Vi Åkte till stallet vid typ 12 :D
Vi skulle rida Diabelli och Zarossa :) Vi hade tänkt att rida ut men eftersom Diabelli sprang fritt i ridhuset dagen innan var han tvungen och går lite dressyr :)
Han var super fiiin! Tills han sparka en liten ponny ;'(
Den lilla flickan råka rida in mot Diabellis bak och då kom sparken! Jag fick panik!
Jag fråga om det gick bra och hon sa att det gjorde det men jag hade ändå panik...
Jag vart väldigt sur på han men han fatta ju knappt nått...
Även om han blir iriterrad ska han inte sparka...
Aja sedan var det att åka hem till Elins pappa och kolla på melodifestivalen :D
det var mycket skratt ;)
Men elin vart mycket iriterrad för hennes data fucked up!
aja det blir bara detta korta inlägget denhär gången ;D

Hare braaa :D


Jag älskar dej (LLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0