jill (L)

1 år

Denna dag hände det som inte fick händ...
Idag försvan nämligen min bästa kompis...
Hon betydde mer än allt!
hon var den som fanns för mej hela livet som vi trodde det skulle vara...
men nu är du borta.. alldeles för långt borta...
jag skulle bara vilja dö nu och komma upp till dej älkling...
jag har gråtit hela jävla dan! jag saknar så jävla mycket!
du var som en ängel som skulle vaka över mitt liv...
Det kan ju du nu med men det var bättre förr...
Jag önska att detta inte skulle hända... det måste du förstå!
jag har ett brev... nej tusen brev till dej som jag vill säga!
jag älskar dej så fruktansvärt mycket Jill...§
Hoppas du minns mej.. jag minns dej... jag skulle aldrig kunna glömma dej!
du är min elr va min bästa vän och jag vill inte bryta den vänskapen!

JILL JAG ÄLSKAR DEJ!

i miss you
miss you so bad
idon´t forget you
oh it´s so sad
I hope you can hear me
I remember that day clearly
the day you sleept away
was the day i found it
it won´t be the same

Jill
*1996 1 januari
+2010 9 februari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0