Lördag 19/2-11

Hejsan :)

det var ett tag sen nu ;)
Idag har man varit ute hos sin medryttar häst Diabelli (L)
Ahhh nu jävlar e jag det ;)
Det gick inte så jätte bra idag... Han hade ingen respekt alls!
han sprang på mej och lyssna inte ett skit på mej när vi red...
Sen vart jag så jävla arg för en sak... fyfan vill bara spotta asså!
usch säger jag bara!
Aja snart kommer en saknad människa!
SAGA (L)
Mycket snack kommer det att bli kan jag säga ;)
Mycket och prata om nu när det hänt massa :)
Jag vet inte om vi ska se mello ;) tror det ;)
Men jag vill att hon ska sova hos mej men det kommer inte gå för Elin sov hos mej nu förra natten ;)
Men man kan alltid fråga ;)
jag har blivit lite förskyld igen :( Men det går och göra va jag vill bara jag e enviiiis ;)
skulle vart med på månadshoppning på Alfons imorn men jag orka bara inte ;) liet lat ;)
Men nu ska jag dra hejdå §

hare braa ;D









 lite bilder från när jag och saga fota ;)§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0