Bästavän !

Helluu

Asså jag vet inte vad jag ska göra snart!
Funderar på om jag ska lägga ner FB för så fort jag jag skriver ngt så ska nån alltid klaga!
Jag blir trött på det...
Men aja...
Min dag har varit jätte bra! Var hos den jag litar mest på Diabelli (L)
Du är den ända nu jag kan prata med.. du säger inget och du stöttar mig i allt!
Du är verkligen min bästavän! du förstår mig!
Du vet hur jag mår ! Du vet alla mina hemligheter!
Vill ALDRIG förlora dej Bästavän!
I sommar ska vi ha det jätte bra!
Jag längtar tills jag får ha dej !
Aja...
Jag vill vara med på månadshoppningen på dej men tror jag inte får det för Karin jag vet liksom inte hur han är...
Men jag är stolt! Vi har faktiskt hoppat 1m! Jag vet att det inte e så jätte högt men jag litar verkligen på han!
Skulle kunna hoppa högre! <3
Men det är väll bara att träna och se när jag får!
Jag vågar inte fråga heller då kanske hon säger nej och då blir det pinsamt! ;S
Men jag skulle vilja det! Asså jag fattar inte på folk ibland! Varför är jag som Karin?! Jag är inte som hon! JAG ÄR JAG! och jag älskar diabelli! (L)

aja hare bra!









Lite suddig bild xd DIABELLI JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN NÅNSIN! (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0