Stallet snart :D

Hallå där ;D

Snart drar jag mej mot stallet jag ska rida men jag vet inte vem för vi ska välja :D
Hoppas jag inte blir bland dom sista för typ tredje gången -.-
hahhahaha :D
Fyfan vad skönt med Prao snart!
2 hela veckor ifrån skolan! Gud va skönt!
Första veckan på djurmagazinet kommer vara bäst för då ska även maggan vara där med mig :D
Jag och maggan Kan fortfarande inte sluta tänka på hur mycket vi garva när vi åkte ner dit hahha
" VAD FAN E DET HÄR? " : alex
" vadå?!": kommer inte på vad han heter ;P
" du skriver ju för fan som en 5-åring!!! " : alex
hahahah jag tror jag döööör ;);)
sedan var det massa mer kul :D'
Det kanske inte låter så kul men det var skit kul! :D ahahha :D
Igår var jag med bästa madde men det kommer bara en bild på oss kommer mer nån annan dag jag lovar :D§§
detta blev bare ett kort inlägg men  vi hörs

Hare bra :D






Lite bilder på mej som jag tog nyss jag bjuder på minerna ;D



LOVEU!!! www.madeleinefrey.blogg.se   <----- Titta på maddes blogg :D

Kommentarer
Postat av: madde

Älskar dej grymt mycket , tack för att du finns ! puss!

2011-03-25 @ 17:32:38
URL: http://madeleinefrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0